
Pneumatici su za bezbednost jedan od najvažnijih delova automobila, ali oni su bezbedni onoliko koliko im njihovo stanje dozvoljava. Digitalna usluga SnapSkan koju je razvio proizvođač pneumatika Nokian Tyres u saradnji sa maloprodajnim i servisnim lancem Vianor proveru i praćenje stanja pneumatika čini jednostavnim i brzim, i to bez dodatnih troškova. U sklopu ove usluge lansira se pet novih kontrolnih tačaka u zemljama Skandinavije. U planu je još veće međunarodno širenje usluge.
SnapSkan ukratko
SnapSkan pomoću najnovije 3D tehnologije vrši brzo i jednostavno merenje dubine šare pneumatika. Skeneri SnapSkan se mogu naći na ulazima i izlazima parkinga. Vozači prelaze preko rampe sa skenerom prilikom ulaza ili izlaza sa parkinga i SnapSkan automatski skenira pneumatike. Ako želi da dobije digitalni izveštaj o stanju pneumatika, vozač pre ili posle skeniranja daje potvrdu putem SMS-a ili preko interneta. Ako vozač ne da potvrdu za izveštavanje, svi podaci o vozilu koje SnapSkan prikupi trajno se brišu u roku od dve nedelje. Ako vozač potvrdi da želi izveštaj on se potpuno besplatno šalje na njegov mobilni uređaj. Izveštaj uključuje izmerenu dubinu šare pneumatika i kod za popust na nove pneumatike u odabranim prodavnicama.
Kompanija Nokian Tyres razvila je uslugu SnapSkan jer se brine o svojim klijentima. SnapSkan je prva potpuno automatska usluga skeniranja pneumatika na svetu koja je svima dostupna na javnoj lokaciji. Cilj usluge SnapSkan je da u budućnosti poboljša bezbednost saobraćaja za milione ljudi.
– Briga i bezbednost su u srži svega što radimo. SnapSkan je jedinstvena korisnička usluga koja nas izdvaja od drugih proizvođača pneumatika. SnapSkan nam omogućava ne samo da sa vozačima komuniciramo o stanju njihovih pneumatika, već i o opštem uticaju njihovog stanja na bezbednost na putu, kaže Hile Korhonen, predsednica i generalna direktorka kompanije Nokian Tyres.
SnapSkan je besplatan i jednostavan za korišćenje
Besplatna usluga SnapSkan vozaču omogućava jednostavno i brzo praćenje stanja pneumatika. SnapSkan meri dubinu šare na pneumaticima pomoću skenera preko kog prelazi točak a informacije šalje direktno na telefon vozača. Usluga je dostupna na mestima koja vozači često posećuju, što eliminiše potrebu da vozite na posebno mesto da biste izvršili proveru. SnapSkan može da meri pneumatike na bilo kom putničkom vozilu i funkcioniše na pneumaticima svih brendova.
– Dobili smo ogromnu količinu pozitivnih utisaka od klijenata povodom usluge SnapSkan. 80% ljudi koje smo intervjuisali reklo je da je korišćenje usluge jako jednostavno i da je preporučuju drugima. Još bitniji podatak je to da 70% njih smatra da ova usluga poboljšava bezbednost u saobraćaju, kaže Vile Nikola, programski menadžer zadužen za uslugu SnapSkan u kompaniji Nokian Tyres.
Sada još jednostavnija
Usluga SnapSkan je prvi put predstavljena 2016. godine na događaju „Slush” posvećenom tehnologiji i startap kompanijama. Prototip usluge nalazio se na višespratnom parkiralištu u Helsinkiju a prvo uslužno korisničko mesto otvoreno je u junu 2017. godine u parking-garaži u gradu Turku u Finskoj. Povratne informacije korisnika ta dva uslužna mesta korišćene su za dalji razvoj celokupne korisničke usluge SnapSkan.
– Uslugu smo razvili tako da bude još jednostavnija za korišćenje, od skeniranja pa do izveštavanja. Smatramo da je usluga sada spremna da bude predstavljena još većem broju vozača, kaže Nikola.
Ove nedelje će u parking-garažama širom Finske biti otvorena još četiri nova mesta sa uslugom SnapSkan. SnapSkan izlazi i na međunarodnu scenu otvaranjem novog korisničkog mesta u Oslu u Norveškoj. To je prvo mesto sa uslugom SnapSkan van Finske.
Više informacija: www.nokiantyres.com/snapskan