Kompanija Nokian Tyres obnavlja vizuelni identitet brenda kao odgovor na promene potrošačkih potreba i kako bi postala atraktivnija u strateškim područjima rasta. Novi imidž brenda odražava dug istorijat kompanije, održivo poslovanje i skandinavske vrednosti. Garantovanje bezbrižnosti u svim uslovima predstavlja srž svih delatnosti kompanije Nokian Tyres.
Brendovi najsevernijeg proizvođača pneumatika na svetu oduvek su povezivani sa visokim kvalitetom i bezbednošću, čemu će i obnovljeni izgled brenda biti dosledan. Nokian Tyres je jedna od najodrživijih kompanija u svojoj industrijskoj grani i njen obnovljeni imidž brenda snažnije nego ikada pre demonstrira skandinavske vrednosti i brižan i odgovoran odnos prema životu.
– Kao skandinavskoj kompaniji, nama je briga o ljudima i životnoj sredini sasvim prirodna stvar. Želimo da budemo prvi izbor zahtevnih kupaca – onih koji traže potpunu bezbrižnost zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji i bezbednosti i koji podržavaju brendove koji se odgovorno odnose prema planeti i njenoj budućnosti, kaže predsednica i generalna direktorka kompanije Nokian Tyres Hile Korhonen.
Novi imidž brenda kao podrška globalnom rastu
Obnovljeni izgled brenda će Nokian Tyres učiniti atraktivnijim izborom, naročito na rastućim tržištima Severne Amerike i Centralne Evrope, gde kompanija teži profitabilnom rastu i van tradicionalnog tržišta zimskih pneumatika.
– Nokian Tyres je veoma jak igrač – pogotovo kada je reč o zimskim pneumaticima – i nameravamo da ostanemo jaki i ubuduće. Naši snažni koreni skandinavskog proizvođača pneumatika i pionira u savladavanju izazovnih uslova omogućavaju nam uspešno širenje na druge segmente, uključujući letnje i univerzalne pneumatike. Novi imidž brenda naglašava potpunu bezbrižnost. U tom smislu, pruža veoma dobru podršku našem rastu, ističe Korhonen.
Moderan imidž brenda koji poštuje dug istorijat kompanije Nokian Tyres
Redizajnirani imidž brenda inspirisan je svedenom estetikom skandinavskog dizajna. Njegove mirne boje naglašavaju meke, prirodne tonove, a paleta boja će i dalje uključivati ustaljenu breza-zelenu boju. Pojednostavljen okrugli oblik zasnovan je na dimenzijama stvarnog pneumatika i koristi se kao ustaljeni grafički element.
– U čast 120. godišnjice i duge istorije naše kompanije, naš grafički dizajn inspirisan je originalnim tipografskim stilom koji je korišten još u 19. veku, objašnjava Anti-Jusi Tahtinen, potpredsednik zadužen za marketing i komunikacije. Pogledajte video o novom tipografskom rešenju.
Novi imidž brenda Nokian Tyres postepeno će se uvoditi od proleća 2018. godine. Opširnije informacije možete dobiti na sajtu kompanije i tokom prolećne kampanje koja kreće u martu.